Ledig dag.

Fin dag detta är, snön ligger på marken och solen skiner. Min sista lediga dag innan jag går på natt helgen. Har hunnit med lite saker som att vara på hudverket, städat lite hemma och nu sitter jag hos mamma och dom och ska låna deras tvättmaskin eftersom jag är så lat (jag erkänner det själv) för att gå ner i tvättstugan hemma och se om det finns lediga tider. Sen ikväll har vi träningmatch och det blir säkert skoj.. Så allt är väl helt okej förutom att Minna åker till Norge nästa vecka :( Är glad för hennes skull men tråkigt att hon inte kommer vara här hemma...

Nu ska jag ta och gå ut och gå lite med Rio som förövrigt bara växer och växer.. 25 kg, inte lite det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0