Halloween helgen.

Då var denna helg snart över och det har varit full fart hela tiden, inte många stunder då man tagit det lugnt. Men skoj har jag haft, bästa helgen på länge.. Det började med derby mot kalix som slutade 12-1 till oss, vi är ju bara för bra! Sen var det bara att gasa till Luleå för att fara på fest till fjallen, utgång på cleo där vi dansade nonstop i stort sett. Jag kom in gratis då jag missade vart man skulle betala, nåja jag sparade ju 100 kr ;) Minna var söt i sina mimmi öron och rosa klänning. Få timmars sömn under natten och sen shopping på stan en sväng, fick mig en vinter jacka. Hem och sova en timme för att sedan fara på fest till Johanna och Harry där även flash gordon, spiderman och en björn var, haha. Roligt var det där med och sen bar det iväg till hotellet... Dock kom jag och Minna fram till att om vi ska gå ut nu så far vi till luleå för man kan inte dansa på hotellet utan att se ut som att man tränat 2 timmar!.. Snart är det träning och jag vet inte hur jag ska orka det efter en sådan helg, man börjar bli gammal ;).. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0