Välförtjänt vilodag.

Denna vecka har varit full med mkt träning för min del. Var två pass i måndags, gymmade i Tisdags med Frida och Emelie, igår var vi som tidigare nämnt på pilates. Och idag trots lite träningsvärk så har jag och Frida varit och kört kondition på gymmet sen har jag varit på långpromenad ikväll med Linnea och Kristina. Så imorgon förtjänar då vi en vilodag och som Emelie sa "vi kan ju äta nånting"... Så har planerat in att vi ska äta nånting imorgon och inte träna, haha... Nu ska jag snart gå och sova så man orkar upp för att fara och jobba imorgon.


/Camilla


 


Kommentarer
Postat av: Minna

duktiga ni är.. följer du med mig på pump & box sen när jag kmr hem? nog för att du hatar pump men :P

2008-05-30 @ 09:48:15
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0