Träningsvärk.

Igår hade vi träning för att gå igenom tränings programmet som vi ska göra i sommar och före igår så har jag vilat i flera veckor förutom då jag varit och gymmat några ggr innan. Så nu idag har jag sån träningsvärk så det är inte sant. Kommer knappt upp då jag suttit ner ett tag, haha.

Nu håller jag på att packa lite smått eftersom imorgon åker jag ner till Minna. Ska bli så himmla skoj men är lite orolig över hur det ska gå att flyga själv eftersom jag aldrig gjrot det, men det går nog bra. Ska iaf bli roligt att träffa Minna igen, shoppa, sitta ute i solen och bara vara. Och sen är det ju extra bra eftersom Minna också åker hem på måndag och är hemma över hela sommaren! :).. Nåja nu ska jag fortsätta packa.

image149

Kommentarer
Postat av: Minna

WOHOOO :) Flyget kmr gå jättebra. ring om det är ngt.. jadu förstår att det är lite svårt, men ta mkt sommarkläder! :)

2008-05-07 @ 20:12:25
Postat av: Minna

kmr inte heller orka mkt :) men vill du gå? det är rätt kul..

2008-05-07 @ 23:17:25
Postat av: Minna

nångång måste man ju börja, lika bra o köra igång hårt :)

2008-05-07 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0