Soligt ute.

Vilket fint väder det är idag, skönt när det inte regnar eller snöar. Har varit ute med jobbet och gått på stan och köpt glass. Får hoppas att det är så här fint imorgon också så vi kan gå ut mer då... Men nu ikväll är jag trött och har lite huvudvärk så jag funderar på att antingen gå ut på en liten promenad eller snöra mig i sängen och sova nån timma. Sen blir det att se semifinalen till eurovision hos Linnea.

Och nästa helg ska vi mest troligen fara till Umeå och hälsa på Sanna.. Det ska bli skoj, fast denna gång ska jag snåla med pengarna och inte ge ut klänningar till höger och vänster. Är fattig denna månad eftersom mina pengar går till allt annat än bara hyran, haha.. Synd att man inte har nån pappa som betalar ;).. Eller hur Minna? hahaha

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0