Ringde till växjö.

Höll nyss på att försöka ringa till arbetsförmedlingen för att fråga om ett brev jag fått hem från dom nyligen. Hade där tre nummer som jag kunde ringa till, men dom två första var på semester. Skulle då ringa till det sista som gick till Inger men då svarade en karl som heter Janne. Jag tänkte inte så mkt på det utan trodde att han var nån vikarie så jag började babbla på uti det där brevet och allt annat. När jag väl slutat prata säger han att jag måste kommit fel, att han inte är nån på arbetsförmedlingen i Kalix utan att han satt hemma hos sig i Växjö. Tydligen så hade jag slagit fel en siffra i nummret och hamnat där.. Nåja båda fick vi oss ett gott skratt men tror att han undrade vad det var för tok som ringde han nyss, haha..

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Frida

hur gick det med ditt hår?

2008-05-20 @ 18:41:57
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: Linnea

Tack så mkt, det hjälper :)

2008-05-20 @ 18:53:49
URL: http://linko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0