Nybliven hästskötare.

Från och med idag så har jag blivit hästskötare, utbildad av Linnea. Har följt med henne till stallet ikväll då dom haft stalltjänst och jag fick göra allt från att leda in en häst från hagen in till boxen till att ge dom hö och kraft foder. Nu kan jag hoppa in som "vikarie" för Linnea då hon är sjuk, haha.
Kvällen annars har spenderats hemma hos mig med Linnea och Kristina. Hämtat hem en kycklingsallad från before, hälsat på Frida en snabbis på jobbet och sen bara slappat i soffan framför tv-n. Nu ska jag snart gå och sova för känner mig väldigt trött.

Sov gott. / Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Inte illa, nu siktar vi ännu högre nästa gång ;)

2008-05-17 @ 23:14:02
URL: http://linko.blogg.se
Postat av: Minna

hihi vad duktig du är! men stinker det inet mkt i stallet? ;P

2008-05-19 @ 11:43:22
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Minna

Jaa, hon får fan ta & fixa det. ta ut det dåliga håret & sätta in nytt. hör av dig sen hur de gick..

2008-05-19 @ 12:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0