Hemma igen.

Idag har man kommit hem från göteborg och nu ikväll är jag jätte trött. Dom fyra dagarna som jag var där har gått väldigt fort och vi har haft jätte trevligt. Ska kort summera vad vi gjort dom senaste dagarna...  I Torsdags när jag kom dit mötte Minna upp mig på centralstation och vi tog bussen ut till där hennes syster bor. På kvällen var vi och tränade box som är väldigt skoj men oerhört jobbigt! Fredagen spenderades på stan med massa shopping för min del och en väldigt god lunch på condeco samt fick vi tag på fribiljetter till park lane. Gammla som vi nu är behöver vi våran vila så innan vi styrde in mot stan på kvällen var vi tvungna att ta en liten vila, haha. Åt middag på en uteservering innan vi gick in på park lane. Väl där inne upptäckte vi att det bara spelades kass musik! Tydligen så "suger hip hop balle" och tönt låtar som båten anna och alla andra liknande låtar är mkt bättre.Göteborg må ha mkt men bra musik fattas då, haha.... Lördagen spenderade vi ute på kåsjön där vi solade hela dagen.. Kvällen var vi i en park där det kändes som att hela göteborg var, jätte stor park och fullt med folk överallt... Söndagen spenderades också ute på kåsjön ute i solen. Sen efter middagen for jag och Minna in till stan och satt oss på en uteservering och fikade lite... Vet vi har inte varit dom nyttigast precis men nu är det ändring när man är hemma.
Har knäppt massa bilder och ska lägga upp dom på pixbox lite senare. Men nu ska jag fara och handla och fylla på mitt kylskåp som är tomt... /Camilla

image152

Kommentarer
Postat av: Minna

Du e bäst! ring mig när du vaknar måste talk to ya

2008-05-13 @ 09:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0