Hallå träningsvärk!

Pilatesen ikväll var väldigt jobbig tycker jag.. Var skoj men dock lite för tjorvigt för mig, tog ett bra tag innan jag fattade hur man skulle göra alla olika övningar. Men imorgon kommer jag ha sån träningsvärk så jag får se om jag ens tar mig upp ur sängen och iväg till jobbet, haha.. Nu ska jag fixa mig en smootihie och sen se Greys anatomy följt av Sex and the city.. 
Förövrigt så har jag blivit så less på mitt jäkla löshår så imorgon eller på Fredag åker det av och sen ska jag bli blondin igen..

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blev det nå träningsvärk?? ;-)

2008-05-29 @ 09:24:37
Postat av: Emelie

Nej inte någonting speciellt heller, men det kommer väl typ imorgon eller nåt säkert :-)

2008-05-29 @ 12:29:55
Postat av: Minna

blondieee :D

2008-05-29 @ 14:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0