Gbg är fint!

Nyss hemkommen från stranden, eller Kåsjön som det heter. Andra dagen i rad som vi varit där och solat och badat. Det är jätte fint där och hela Göteborg är jätte fint och jag trivs bättre här mer och mer. När man är uppvuxen i lilla sangis så är göteborg en väldigt stor omväxling, haha..
Ikväll ska vi ut på stan och fika och gå runt och kolla på stan... Och imorgon åker jag hem till Kalix och massa jobb som väntar. Minna ska stanna här ett tag till men kommer om några veckor till Kalix,det blir fint! Lägger upp mina bilder när jag är hemma nu snor jag bara en utav Minna ;)

image151

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill ha sol nuuu!

2008-05-11 @ 20:26:46
URL: http://linko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0