Funny.

Har nyligen kommit hem från happis, har varit och gjort hårförlägning. Det blev jätte bra och jag är jätte nöjd. Ska nu bara tona om hela håret så kommer det att bli ännu finare... Känns som att det är söndag idag eftersom det var fest igår och för att jag ska och jobba imorgon... Dock är det bara Torsdag och jag jobbar hela helgen.

Gårdagens varborgsfirande spenderades i risön och jag hade jätte trevligt. Började kvällen på vikingen med Frida, David, Emelie och Johan innan vi styrde mot Toni och Linnea. Där wii-ade vi, åt kladdkaka, lyssnade på Davids roliga sport historier, pratade fotboll och bara jyrade. Jag avslutade kvällen med att backa in i trappan upp till huset, jag var dessutom nykter. Men jag skyller på immiga rutor och dålig sikt, haha..


Hade hur som helst en jätte trevlig valborgs!


 

 /Camilla

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul att det blev bra! :-)

2008-05-02 @ 08:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0