Framme.

Nu är man i göteborg, resan gick bra och från sthml till göteborg gick den då ännu bättre då man fick flyga i samma flyg som BWO. Sen att Martin stod precis brevid mig när vi skulle hämta ut värskorna gav ju mig ett ännu större leende på läpparna. Då först var jag i himmlen, haha.. Sen stod jag bakom Agneta Sjödin i kön på arlanda, men det är inte lika viktigt det...
Nu har jag nyss blivit bjuden på en romatinsk frukost med smoothie bestående av små ishjärtan ute på balkongen. Här är det så varmt, rena sommar värmen.. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi gå på stan. 

                                                                                 haha, suck it karl ;P
image150

Kommentarer
Postat av: Karl

haha, alltid samma bild :P

2008-05-09 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0