Soffan idag.

Inatt har jag sovit jätte konstigt och dåligt och nu på morgonen värker hela armen och känns uppsvälld. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att ligga i soffan framför tv-n med armen i högläge tills det blir bättre.
Är dock väldigt dåligt med tv program så här under förmiddagen. Är massor med olika sorter av ordjakten med alla hyperaktiva människor som gör en så stressad. Sen är det skitserier som Våra bästa år där en dag där är en månad för oss tittare. Sen är jag inte så stort fan av Ellen Degeneres heller där så fort hon säger hej så skriker publiken som om dom aldrig hört nått bättre. Nä, jag längtar tills klockan blir lite mer då det är program som gilmore girls, top model, greys anatomy m.m.
Önskar bara att det inte är så fint väder ute som gör att man får dåligt samvete för att man bara är inne.

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0