Slö dag.

Söndag idag, imorgon är det måndag och då är det tillbaka till arbetet.
Igår spenderade jag kvällen med Linnea och Kristina ute på stenbäcken. På kvällens schema stod det melodifestivalen och denna vecka var betydligt bättre än dom förra. Charlotte Perelli var kvällens bästa och nu har jag lite svårt att välja mellan henne och BWO om vem jag vill ha till eurovision. Linda Bengtzing var inte lika bra som tidigare år utan nu man blev bara stressad utav att se henne. Fronda var som man hade förväntat sig inge vidare bra och Idol Sibel skrek sönder låten som också var förväntat. Kommer inte riktigt ihåg vilka som mer var med igår, har inte lagt dom på minnet och det är nog inget positivt.

Nu ska jag bara ta det lugnt innan träningen. Ska bli skönt att röra på sig lite.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

de som vi pratade om igår lät ju bra :-) goo !

2008-03-03 @ 12:09:20
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0