idag..

Blir endel bittra inlägg på senaste tiden men det bryr jag mig inte om för man blir så när man inte kan sova ordentligt på grund av en arm som bara värker. Ska imorgon till läkaren och kolla så att allt är okej. Får ju hoppas på det men med min jävla otur så kan ju vad som helst hända. Är iaf sista kval matchen på Fredag och då ska vi bege oss hela vägen till Umeå. Ska hejja och peppa på tjejerna så gott jag kan.

Idag kommer iaf Sanna och Minna hem och det tycker jag är super roligt! Får jag se deras nya klänningar som jag inte har betalat denna gång, haha.

image131

Kommentarer
Postat av: Minna

tack vilken smickrande bild ;) snart ses vi..ska blåsa på armen så den blir bra, haha

2008-03-19 @ 11:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0