Handledsjävel.

Det är blandade känslor från gårdagens kval match. Jag är oerhört stolt och glad över att vi vann matchen men samtidigt känns det som att jag var 0% inblandad i det. Mitt kval hann vara 4 min innan jag hamnade på akuten med bryten handled och en ryss till läkare som knappt fattade vad jag sa. Var, arg, ledsen och besviken och ville bara gråta men ilskan var större så hade bara lust att mörda någon. Nu är man vaken efter en natt med få timmars sömn, det kliar i gipset och ilskan har gått över till sorg så har gråtit största delen av morgonen. Har gått och laddat för det här kvalet i flera veckor nu och så får man bara spela 2 byten så är säsongen över. Har även blivit sjukskriven så mitt vikariat som jag fått är över.

Sånt här drar verkligen ner ens humör.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag förstår dig till fullo, hade nog kännt exakt likdant om jag varit i din sits. Men nu får du den viktiga hejja-på-oss-rollen, och den behövs den med! Nu tar vi dem på fredag! Kramis

2008-03-16 @ 10:40:12
URL: http://ceclar.blogspot.com
Postat av: Minna

Hej gumman! Jag hoppas du tog åt dig lite av det jag sa igårkväll, jag försökte vara lite positiv...det suger att du bröt handleden, men fan vad glad jag är att ni gick vidare! du är bäst hur som helst..vi ses om 3 dagar! Pussar & goar

2008-03-16 @ 11:28:25
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag förstår dig och du som har längtat så jävla mkt efter kvalet! Jag lider med dig men du får komma och hejja fram oss till seger på fredag så ska vi alla spela för dig !! :) Synd bara att du inte hann göra mål så vi fick se mats göra sitt ;P

2008-03-16 @ 12:44:49
Postat av: Linnea

Jag lovar att vara ditt bollplank som du kan ta ut all din ilska och frustration på då det kommer stunder då det kokar över!

2008-03-16 @ 13:42:34
URL: http://linko.blogg.se
Postat av: Camilla G

Krya på dig Cäm!

2008-03-16 @ 16:44:52
Postat av: Minna

haa precis ;D

2008-03-18 @ 10:33:39
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0