Frustrerad.

Den här armen tar verkligen på mitt tålamod. Dagen började bra med läkar besöket som visade att allt var bra och att ingen operation eller nån fler fixning av armen behövdes. Sen for jag på stan med Frida och Linnea en sväng. Men nu så här senare på kvällen känns allt bara jobbigt och omständigt. Just nu känns det som att jag bara skulle vilja skrika rakt ut i luften. Jag kan göra så mkt men samtidigt kan jag inte göra någonting. Allt blir bara fel och mycket jobbigare. Sen så hjälper det ju inte heller mitt humör att jag nyss spillde ut vatten på mattan.

Sen får mina bästisar ha så roligt på partyt på Risön imorgon och dansa för mig inne på hotellet. Trist att jag inte kan vara med er.

Nu ska jag se lite Friday Night Lights som förövrigt är den bästa serien hitilst! :)

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, jag lovar att vi ska dansa för för dej imorgon ;)

2008-03-20 @ 21:36:25
URL: http://linko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0