Bröllopet.

Årets midsommar är över och även om jag tycker att det är en helg som man kan ta bort så var min riktigt lyckad. Började med jobb på dagen och tjänade lite pengar. Därefter hem snabbt för att byta om för Emma och Mickes bröllop som var jätte fint och dom båda var så fina. Emma var så fin i klänningen och håret och såg ut som en riktig prinsessa :).. Var mitt första bröllop som jag varit på så det var extra roligt. Har ännu inte fattat att hon gift sig, att spegel inte är bara spegel längre. Har kännt henne länge och även om vi inte alltid haft bra kontakt så har hon alltid varit min favorit från "sangisarna."  Det var ju vi som mimade till låten "jag klär av mig naken"  och det var alltid hon som frågade när man varit på toa senast. Inte för att  att det förändras så mkt, nog kan vi ännu mima till den låten och nog frågar hon fortfarande när man varit på toa senast, haha.. Det är bara så konstigt, men det är ju så när man nu håller på att bli vuxen.
 


Kommentarer
Postat av: Camilla G

Va?! Har Emma gift sig? :O Gud vad roligt :) Börjar vi bli gamla Cämie?! ;P

2008-06-22 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0