Bröllop & student.

Är några dagar sen jag skrivit nu men har inte kommit på nått att skriva om. Idag har jag iaf varit till Luleå med Linnea och köpt mig nått att ha på mig på Emmas bröllop. Har ännu inte fattat att kläppen ska gifta sig. Man börjar bli så gammal så ens kompisar gifter sig. Har varit roligt i luleå idag även om det är tomt i kontot snart... "Eyy kompis", eller hur Linnea? ;)
Imorgon ska jag med och köra min lillasyter till haparanda då hon ska göra sin balfrisyr. Är inte alls avundsjuk, inte alls!. Och sen fara och se dom springa ut där på Fredag, det vill jag inte heller göra om, haha. Nä nu ska jag gå och duscha för ikväll har jag och Frida varit på pilates och imorgon kommer jag inte kunna gå.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Yeah, självklart ;)

2008-06-11 @ 23:19:50
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0