Sysslolös.

Sitter på jobbet nu och fördriver tiden... Är en dötid det här då det finns inget att göra. Slutar kl 9 och då ska jag hem och sova för att sen stiga upp kl 6 igen. Jobbar med Minna imorgon, en av dom få pass vi har tillsammans :) Annars så är det oftast så att nån av oss kommer senare. Är ganska skönt att ha jobb, att inte bara ligga hemma och lata sig på dagarna. Dock blev jag ju lite sugen på att vara ledig då Emelie ringde och hörde om jag skulle komma och fika med henne och Frida. Men iofs är det ju bra att jag jobbar för fika är ju det sista jag behöver, haha... Nåja nu ska jag gå ner och se vad som finns att göra.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

haha ja jag minns de, stackars dej!

2008-06-17 @ 17:58:45
Postat av: Minna

ja det gjorde du ju, tekniskt sett :P

2008-06-17 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0