Söndag.

Har kommit hem från gymmet för ett tag sen, varit på den dagliga träningen. Har ätit en mandarin nyss för att stilla mitt sötsug som jag alltid får efter ett träningspass. Idag har vi varit hurtiga fast vi kände oss trötta när vi for men nu efteråt så känner jag mig nöjd och trött specielt i armarna. Jag och Frida har räknat ut att vi har tränat 7 av 9 dagar, det är bra gjort tycker jag! Beach 2009 (försent för 2008) here we come! haha.. Nu hoppas jag att våran kompanjon Emelie blir frisk snart :)


Kommentarer
Postat av: Minna

DUKTIGT! gu vad söt lillvalpisen är

2008-06-09 @ 14:16:23
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va duktig ni och jag nästan alla är :-) Ja jag ska bli frisk fort, I promise ;-)

2008-06-09 @ 17:14:29
Postat av: Minna

haha verkligen, alltid efter vi vart o tränat ba... "ska vi?" jaa, draggen!!

2008-06-11 @ 11:08:39
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0