Snart fredag.

Då var denna dag över och fort har den gått. Har varit i haparanda hela förmiddagen med Helena då hon gjort sin balfrisyr. Hon blev så fin i håret och sminket och klänningen och jag ber om ursäkt om jag surrat mkt om det ikväll men jag var bara så stolt över henne :) Ska lägga upp bilder på henne senare. En annan som jag också tyckte var jätte fin var lilla Kristina.. Sen efter vi kikat på balen så gick vi ner på before och fikade för att sen fara till Emelie och spela spel. Dock förlorade jag och Emelie mot Frida och Linnea men det var nog redan väntat, haha.. Imorgon är det utsläppet och sen studentmiddag hos mamma och dom. På lördag ska jag först till sangis och kika på fotboll och sen kalas på kvällen. Bara roliga saker att se framemot, det är så det ska vara!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart att du ska vara stolt över din lillasyster :)

2008-06-13 @ 01:00:46
URL: http://linko.blogg.se/
Postat av: Frida

Absolut, det är så det ska vara. & du, se vilken tid jag är uppe (kors i taket). Jag är på g idag :)

2008-06-13 @ 09:00:05
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0