Sköna dagar.

Dagen igår började med att jag blev bjuden på frukost hos Linnea med Frida och Kristina. Var en bra start på dagen med havregrynsgröt och ägg smörgås.. Sen for vi och såg på fotbolls i sangis som dom eviga fotbollssupportrarna vi är,haha.. På kvällen var det kalas hos Emelie för hon, Sanna och Minna. Där var det trevligt och hotellet var trevligt i slutet då det äntligen blev bra musik och jag och frida sjöng oss hesa. Idag har jag umgåtts med Frida och Emelie då vi ätit bakis mat och myst framför en film. Nu till veckan börjar man jobba och äntligen får man gå efter ett schema igen. Sen att jag är ledig imorgon gör det ännu lite bättre, haha.


Är bara tvungen att lägga upp en bild på söt valparna :)

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Frida

Det hade jag också, vart ju nästan hes :-) Du, du måste ändra din blogg adress som du skriver in när du kommenterar, står camillelena så man kommer inte till din blogg när man klickar på länken :-)

2008-06-16 @ 01:16:52
URL: http://friedas.blogg.se/
Postat av: Linnea

De är så underbart söta!

2008-06-16 @ 20:21:34
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0