Lyckat!

Gårdagens party blev bra och jag hade jätte trevligt. Började hos mig med Linnea, Sanna och Kristina samt Toni och hans kompisar. Guldkorken eller vad det nu kallas, tog Linnea hem enligt mig. Hon gjorde allt från att prata bilar till att be mig lukta på Tonis tröja. Hotellet var också bra och vi var på dansgolvet från det vi kom tills det vi gick i stort sett. Fick till och med rädda Kristina från nån häst kille, haha. Så det får godkänt av mig gårdagskvällen! Nu ska jag lyssna på Rihannas nya låt som är jätte bra enligt mig sen ska jag till mamma och dom på middag. Ikväll blir det att göra nånting med Frida och Emelie, vi får ju äta ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh ja, massa onyttigheter :-) Sen träna imorgon :-)

2008-06-06 @ 15:20:10
Postat av: Emelie

Jag orkade :-D Men det blev typ sängen direkt då ni for igår :-)

2008-06-07 @ 09:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0