Lite nytt.

Lite dåligt med uppdatering dom senaste dagarna men det är för att jag inte orkat sätta mig ner och skriva nånting. Jobbar på för fullt och skippade kalixdagen ihelgen eftersom jag jobbade. Nog för att det var lika bra för min lust för att gå och trängas en hel kväll med flera hundra personer var lika med noll.. Även fast jag har jobbat mkt så har jag endå hunnit med lite andra saker att göra. Har blivit bjuden på en jätte smarrig chockladkaka av Linnea, umgåtts med Sanna, kalasat hos Kristina och spelade kubb (jag och kristina vann då såklart), gjort en enorm fruktsallad med Minna, promenerat med Linnea och igår såg vi på em finalen här hemma hos mig... Så alltför tråkigt har jag ju inte haft.. Nu ska jag snart fara till Coop och köpa biljetter till bröt teatern som jag, Sanna och förhoppningsvis Linnea också tänkte se på Lördag.

      
Från igår.

Kommentarer
Postat av: Minna

har inte karl fel färger på sin tröja? ;P

2008-06-30 @ 15:59:58
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/
Postat av: Linnea

Dags för en retur-match snart kanske? ;)

2008-06-30 @ 16:45:43
URL: http://linko.blogg.se/
Postat av: Minna

har försökt ringa dej på djupis men det går ej att komma fram? har ni kanske tryckt på nån knapp på tellen? Ialf, kollade just igenom mitt schema, det som du rabblade upp för mig när jag var i götet. haha, du har då svamlat på ordentligt, allt fram till denna vecka stämmer men efter nästa vecka så stämmer inget :P du måste ha tittat fel lr ngt.. fan va skönt o va ledig imorn, hur jobbar du? goo

2008-07-01 @ 17:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0