Jag är trött.

Idag är jag helt slut, har inte ork och lust till nånting. Har jobbat från 7 tills 3 och dagen har kännats så lång, som att den aldrig skulle ta slut fast det varit fullt upp från det jag kom tills det jag for. Det har varit stressigt, varmt och ont i magen har jag haft. Nu är jag hos mamma och dom men här är det som vanligt aldrig lugnt så nu ska jag fara hem och dra täcket över huvudet.

Sen är jag jäkligt sur över att vi förlorade igår mot Ryssland. Kom inte ens vidare ur gruppspelet, det är ju sämst.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

Men gumman så ska du inte tänka ;P ok att vi är allt det där, men vi är ju coola för det hihi! ring mig så fort du ser detta försökt få tag i dig men du jobbar ju, puss

2008-06-20 @ 08:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0