Uppdate.

Kanske dags för en uppdatering, dock vet jag inte vad jag ska skriva men nånting blir det iaf. Helgen har varit bra och jag har haft Minna som inneboende hos mig under hela helgen. På lördagen var det ju party som stod på schemat och Sanna gjorde oss sällskap så vi hade en liten förfest på tre här hemma hos mig. Vi hade väldigt roligt och kom på alla möjliga sorters ölspel som går att göra på få personer. På hotellet mötte vi upp Frida och där dansade vi i stort sett hela kvällen, förutom då vi var tvungna att gå ut och ta luft eftersom det var så himmla varmt där inne (ingen vidare bra fuktighet för mitt hår) haha. Men kvällen var lyckad och det extra roliga var då jag och Minna skrev på en fjallen som hade däckat på mitt golv, haha.. . Lägger upp lite bilder som jag snott från Minna.
Förövrigt så tänker jag på min kära kusin varje dag. Hoppas så innerligt att dom ska kunna gör nått för dig så du blir bra igen..

 

   

    '

   


Kommentarer
Postat av: M

haha, tofs

2008-07-21 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0