Seg natt.

Vilken seg natt detta är att jobba, känns som att jag varit här i evigheter och har ännu flera timmar kvar. Som tur är så börjar det bli ljusare ute nu så då kanske man börjar känna sig lite piggare. Ska iaf bli väldigt skönt att få gå hem kl 7, ska snöra mig direkt i sängen och sova hela dagen.
Har på sistone blivit mer och mer sugen på att göra en rakpermanentning, dock får jag nog stå över det den här månaden eftersom lönen inte räcker till när hyran är betald. Kommer få stå över nästa månad också eftersom det känns som att jag jobbar mkt mindre än alla andra här, fast jag också har heltid. Förhoppningsvis får jag ett extra pass på söndag (kval övertid dessutom), money money.. Det är då alltid ett jäkla besvär.
Nu har jag skrivit ett kort litet inlägg om ingenting i stort sett.

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0