Inte som planerat.

Fredagen blev inte som planerad men istället blev den så mkt bättre. Dagen började med jobb och efter de tänkte jag och Minna åka till Luleå en sväng och gå lite på stan och äta glass. Istället fick vi vända när vi just kommit utanför kalix för att fara hem och duscha (samt göra andra saker) och packa väskan för att fara på party i luleå med Fjallen. Det sägs ju att det är dom oplanerade festerna som blir bäst och det stämmer. Det var väldigt roligt igår och inne på Grace dansade vi från det vi kom tills det vi for i stort sett. Jag fick ju även reda på att jag är känd i vissa kretsar i luleå som svampen, haha. Nu har vi nyligen kommit hem så nu ska jag gå upp till rimi och handla lite mat och sen hoppa in i duschen och förhoppningsvis hinna vila lite innan vi ska på teater ikväll.

   

Kommentarer
Postat av: Minna

haha fan vad jag är ****nödig :P

2008-07-05 @ 19:25:28
Postat av: Minna

haha nä den är så jävla ful :P

2008-07-06 @ 14:28:14
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad fina ni var. & vad roligt med spontan fest, jag är på då jag kommer hem :-) Var Bröt bra?

2008-07-07 @ 11:27:02
URL: http://friedas.blogg.se/
Postat av: Minna

ja verkligen hade ju blitt kokko annars :-)

2008-07-08 @ 12:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0