Fredag.

Dom sista dagarna har jag nu bara gått och väntat på att mitt besked om skolan ska komma. Jag är så ivrig på att se om jag kommit in eller inte. Som jag känner just nu så vill jag verkligen plugga, jag vill utbilda mig till något mer. Men jag försöker att inte ha några förhoppningar för rätt som det är så kommer jag inte ens in. Negativ, jag vet!
Nu har jag nyligen kommit hem från jobbet, är ledig nu lördag söndag.... skönt!.. Ikväll blir det nog att gå och fika på b4 med mina vänner. Nu ska jag laga mig nå mat för jag är hungrig!

Rio kommer på måndag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va kul med en liten valp! :-) Hurrö jag har fått besked och jag kom då in, hoppas du med gör det! :-)

2008-07-11 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0