Nytt år.

2007 gick av bara farten tycker jag och även om det känns som att man ska ha hunnit med mkt på ett år så har jag svårt att komma på någonting speciellt. Det jag kan komma på är att jag flyttade till en egen lägenhet ute på näsbyn. Var väl i början lite orolig över att bo själv men det har gått jätte bra och jag har blivit mer självständigare nu än vad jag nånsin varit. Visst har det funnits stunder då jag kunnat känna mig ensammen men det har ändå gått. Annars så har jag jobbat oerhört mycket detta år och nu i januari har jag varit och jobbat 1 år på jungfrun. Har inte varit ute på nån utomlandsresa eller så bara varit till Umeå och hälsat på Sanna under brännbollsyran och varit ner och hälsat på Minna i skövde över en helg.

Kan låta som ett ganska tråkigt år men det tycker inte jag, det har varit helt okej men så klart så har det bjudits på motgångar och varit väldigt jobbigt ibland men så känner nog alla då och då. Får hoppas att 2008 också blir bra och föhoppningsvis har jag mer att skriva om nästa år.


/ Camilla

Kommentarer
Postat av: Linko

Du har klarat det riktigt bra :)

2008-01-03 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0