Måndag morgon.

Har nyss vaknat, har inge jobb idag men vill ändå inte sova bort hela dagen. Helgen har varit helt okej. Umgicks med mina vänner i fredags och hade mys kväll här hemma. Vi hann även med lite fredags crimes. Lördagen tog jag det bara lugnt och såg på I now pronounce you Chuck and Larry, dom bjöd mig på lite skratt i min annars ganska tråkiga lördag kväll. 

Och Minna du vet väl att det är fifty som gäller nu? ;) Han är ju en som en stor gosig nallebjörn, haha.



image112


/Camilla


 


Kommentarer
Postat av: Minna

ja det är han verkligen, en stor gossig, snygg, knarkade nallebjörn!!!! ;D haha

2008-01-21 @ 11:19:59
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Emelie

Tänkte bara säga att du var så himla bra på matchen igår!! ;D

2008-01-21 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0