Fullt upp.

Dom 2 senaste dagaran har det varit fullt upp hela tiden men himmla skoj har jag haft. Torsdagen spenderade jag hela förmiddagen med Minna och Eddie hos mig och senare på kvällen for jag med Minna och Frida på Nova och tränade lite eftersom innebandy träningen blev inställd. Efter det kom Empan och Elli och vi åt fruktsallad.
Igår fick jag börja dagen med att bilen krånglade, (som vanligt) , fick köra bil med en hand och hålla igen dörren med den andra eftersom bil dörren inte gick att stänga, haha. På kvällen var vi alla här hos mig och myste med ben & jerry, let`s dance och rappa kalja. Minna fick även vara med på lite fredags crimes ;) Jag fick som vanligt också bli offret för olika saker som busringningar på dörrar, mutor m.m haha
Nu ska jag snart gå och börja laga mig nån mat och sen fara på match mot boden. Efter det blir det sleepover hos mig med vin, kareoke och mina bästa vänner! Kan inte bli bättre än så :)

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

MUUUUUUUS! camillaaaaa!!!!!! hahahahhahaha. nå men stackars dig :P

2008-01-26 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0