Då var det roliga över.

Då vart denna helg över då Minna var hemma och fort gick den. Vi har hunnit med mkt och Frida och Minna flyttade in hos mig i torsdags och bodde här fram tills idag. Blev luleå och Cleo på lördag och det var himmla roligt där. Även om förfesten bestod mest i bilen på väg till luleå då vi drack vin från en juice flaska. Men dansade hela kvällen till alla bra låtar som spelades.
 Idag har jag och Frida varit och skjutsat Minna till flygplatsen och efter det har jag städat här hemma. Resten av dagen ska jag nu bara ligga framför tv-n och inte göra någonting eftersom det blivit väldigt lite sömn dom senaste dagarna så nu är man helt slut. Imorgon ska jag jobba hela dagen och sen träning på kvällen, dom vanliga rutinerna på tråkiga veckodagar.


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Frida

Hädanefter ska vi omvandla de "vanliga tråkiga" rutinerna till roliga veckodagar :-)

2008-01-28 @ 15:49:38
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: Minna

sötis :)

2008-01-29 @ 14:05:17
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0