Roligt.

Idag är det Måndag och ny vecka. Idag är jag ledig men för det har jag inte sovit bort dagen. Har stigit upp kl 8 och tvättat och städat för fullt, haha. Ikväll blir det promenad med Linnea.

Helgen har varit bra och Lördags kvällen var den bästa på länge. Vi började hos Emelie allihopa med spel och annat. Det bästa med hela kvällen var ju att det blev Linnea som mådde bäst utav oss allihopa och det är nog första gången. Hon rammlade och hon tjorvade och var jätte rolig att se på, haha. Jag och Kristina som kom lite tidigare till hotellet shottade päronshots, dansade och hade jätte roligt tillsammans. Knäppte inte så mkt bilder men bjuder på dom jag fick.

   

   

 


Kommentarer
Postat av: minna

hej gummaan! jag dromde om dej inatt, miss u och alla andra!! hoppas ni hade roligt ute pa hotto... pusssss

2008-02-04 @ 18:46:51
Postat av: Linko

Bilden med jag och fjärrkontrollen är ju klockren! Haha.

2008-02-05 @ 09:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0