Melodifestivalen.

Har kommit hem från Linnea för ett litet tag sen. Ikväll har vi haft en Cäm & Linnea kväll som vi inte haft på ett tag. Denna lördags kväll har vi myst framför tv-n med godis och sett Melodifestivalen, beställt kläder från h&m, promenerat med Doris och pratat och spekulerat i allt möjligt. 

Till melodifestivalen då. Måste ge det första programmet ett stort minus! Is inte skriva så mycket om det eftersom Linnea gjort en bra sammanfattning i sin blogg om det. Men en fråga som jag ställt mig många gånger ikväll är "har inte svenska artister mer värdighet än så?! "  Jag menar E-type och Velvet som lever som om dom vore flera år yngre, Amy Diamond som hoppar och studsar omkring på scenen som en liten barnunge, Sussie Tapper som gör en deprimerad bara man ser på henne och Christer Sjögren behöver man bara säga namnet på så fattar alla. Och endå kom han vidare till finalen! Får hoppas att nästa vecka blir bättre för annars slutar jag se melodifestivalen, så viktigt är det inte för mig.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen i sängen för den lilla promenaden som vi tog ikäll har tagit all ork från mig. Hoppas nu att hostan håller med sig så att jag äntligen kanske får sova ordentlig inatt.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

Amy var ju GRYM hoppas hon vinner hela skiten..hon eller christen sjögren..hahah

2008-02-10 @ 08:59:21
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Minna

ja jag vet...har hemlängtan. men jag har redan bestämt mig för att komma om ngr veckor, när jag är ledig. kommer ju vara ledig rätt mkt endå, jobbet är ju bara 50% och vikariat får man kanske inte varje dag. puss gumman!!

2008-02-10 @ 15:25:43
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Linko

Har du återfått dina krafter ännu? :)

2008-02-10 @ 15:51:10
Postat av: Minna

haha du är ju soet på bilden! jag sitter o spelar poker nu, wohoo.. ja jag hoppas han gör det ;P

2008-02-11 @ 11:56:48
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0