Melodifestivalen igen.

Är hemkommen från Linnea för ett tag sen, vi har haft ännu en Cäm & Linko kväll. Denna lördag har vi ätit kladdkaka, dock ides vi inte baka som det var först var tänkt utan köpte en frödinge med glass. Men det funkade lika bra :)
Vi har sett veckans avsnitt av melodifestivalen och denna gång var ännu sämre än tidigare. Det enda som lyste upp dagens program var BWO som jag tror och hoppas är årets vinnarlåt! Det andra bidraget som gick vidare var  "dunka mig gul och blå Frida"  med hennes pinsamma rappar kompis. Vem tror han att han är, 50 cent eller?! Det första som slog mig när dom började spela den låten var barnprogram och det är därför jag tror att det är tack vare alla småbarn som sett programmet med sina föräldrar som röstat på dom. Men det fanns ju inte heller så mycket annat bra att rösta på. Det fanns ju bara att välja mellan en kille som man inte förstod språket på, en operasångare, tre töntiga tjejer i fula klänningar som också gav en känsla av barnprogram, Ainbusk som består av 4 tanter och så Eskobar som bara var oerhört tråkig. Men som vanligt så var det ju inte helt tråkigt eftersom Kristian Luuk och Björn Gustavsson gör programmet så mycket roligare. Nästa vecka är det Frondas tur så då får vi höra om han bjuder oss på nån bra schlager låt, haha.
Kvällen avslutades med en härlig promenad där vi diskuterade alla världens problem och förbrännde kalorier.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hmm, kanske vi tog oss ett eller några steg närmare lösningen på alla världens problem? ;)

2008-02-24 @ 12:27:03
URL: http://linko.blogg.se
Postat av: M

ja jag ringde o presenterade mej o sa att jag ville jobba. en period heltid och en period deltid. ringeliring dit :) hon va finne rätt trevlig

2008-02-25 @ 16:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0