Luleå.

Dagens tripp till Luleå blev väldigt lyckat. Vågade mig på en annan frisyr än att bara klippa topparna och blev väldigt nöjd med resultatet. Har även hittat ett par skor, precis såna som jag letat efter. Men nu känner jag mig fattig så nu kommer jag att vara väldigt snål dom sista dagarna innan lönen kommer. Kom hem kvart över 6 och då var det bara att byta om och fara på träning så hann inte äta någon middag. Men det kompenserade jag och Emelie med att fara och äta på frasses efter träningen. Gott var det, men nästa vecka så då börjar vårat nya liv ;) haha.

Nu sängen. /Camilla

Kommentarer
Postat av: Frida

Det har vi hört förr ;) Tack för idag gumman! Ses imorgon!

2008-02-22 @ 00:44:16
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: sanna

kan du inte fota en bild så man får se håret? :)

2008-02-22 @ 09:07:01
URL: http://sannakarlsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha precis, gott var det! :)

2008-02-22 @ 10:03:28
Postat av: M

ja fota så vi får se!! Okej vad bra att de är glada :) visst ska du ta 2 perioder? då ska jag fan komma o bo hos dig? ;) jo det gick bra att jobba natt, vi har sovande jour som tur är. ringer senare kram

2008-02-22 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0