Hemma..

Andra inlägget på en dag, måste vara rekord för mig haha.

Hela dagen har jag haft fullt upp med jobb och nu när jag kom hem så har jag städat lite. Har därför inte kunnat känna efter om jag är trött efter igår men nu när jag sitter ner i soffan och tar det lugnt så känner jag mig ganska så trött. Jag börjar bli för gammal för att kunna vara uppe sent dagen innan jobb, haha. Men inte blir det nån lugn kväll här inte. Nej på nån timme har vi träning där jag fått höra att det blir mkt spring. Men efter det ska jag, Frida och Emelie hyra film, köpa massa gotta och bara mysa på :)
 

Sen har jag även lovat att skriva några rader till min bästis borta i Göteborg.
Kom hem snart gumman, jag saknar dig!



/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

åh äntligen ;P i miss u to, hoppas ni hade det mysigt igår. hörs!

2008-02-18 @ 08:08:31
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Frida

"Måste vara rekord".. haha gullis :D

2008-02-18 @ 14:20:24
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0