Måndag.

Är dålig på att skriva blogg nu för tiden, kommer dock inte på vad jag ska skriva. Idag har jag iaf varit i Luleå med Minna, Frida & Empan. Shoppat lite och kollat på idolerna som var och uppträdde i shopping. Annars så har julen varit bra med god mat och fina julklappar. Juldagen var det partaj här hos mig med dom andra och det var ju hur kul som helst. Men det kan ju inte bli mer än lyckat när jag hade världens bästa sällskap!... Sen har jag också varit på mitt första dop, mitt kusin barns dop.
 Nu ska jag snart gå och sova så jag orkar upp och jobba imorgon.. Lägger upp en låt som jag totalt har fastnat för, hörde den i ett avsnitt på The Hills för länge sen. Angel med Natasha Bedingfield.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0