Friday.

Nu är det Fredag och helg. Är skönt när det är helg nu så kan man ta det lugnt för på måndag far jag till skellefteå och är där till Onsdag. Skolan börjar då och det ska bli spännande, dock lite trist att fara själv men vafan jag är van att vara själv så. Har ändå fullt upp hela dagarna med studier och annat.  Idag har jag även varit och jobbat för jag har fått en 50%-ig rad på Dagcenter, 4 timmar om dagen är det och det passar mig perfekt eftersom jag ska hinna plugga också. Sen ikväll ska jag och Minna och tjäna lite extra pengar då vi ska jobba på Djuptjärn några timmar. Fast är jätte trött nu men sitter ju aldrig fel med mera jobb och framför allt pengar ;) Men nu ska jag fixa mig nån middag och sen fara och hämta upp fru knuutila.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Prima skinka, jopp jopp!

2008-08-31 @ 18:07:07
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0