Skellefteå imorgon.

Nu har jag precis packat klart allt som jag behöver ha med mig till skellefteå imorgon. Det känns lite pirrigt i magen och hela dagen har jag gått och funderat på olika saker som "är det här rätt"  och "är jag nog motiverad för att börja plugga". Men det är nog sånt som alla tänker, för jag känner mig redo och tror att den här utbildningen passar mig perfekt. Sen har jag också gått och tänkt på andra olika problem som tänk om bussen är sen, hur ska jag klara en 3 timmar lång bussresa utan musik, hittar jag hotellet, hur ska jag hitta där vi ska samlas och bara jag inte är dummast i klassen. Men även alla små problem som jag går och tänker på så ska det bli skoj att göra nått nytt och oerhört skönt att komma härifrån för en stund. Jag behöver det känner jag, även om det inte är så långt och jag ska plugga största delen. Dock lite trist att åka själv men kommer ju träffa mkt nytt folk och även om jag är ganska dålig med nytt folk så ska jag övervinna min blyghet lite grand ;) Men nu ska jag äta upp min fil talrik, ställa väckaren på 04:45 (hur fan ska man orka upp?) och lägga mig framför tv-n. Ha det bra här i kalix ni andra!

Och så vill jag önska Empan lycka till imorgon på sin första skoldag också! :)

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad gullig du är! ;-) Jo jag tror det kommer att gå utmärkt, vi är ju små genier båda två :-DFörsta dagen gick iaf bra för mig, skönt :-)

2008-09-01 @ 21:59:24
Postat av: Minna

du e bäst! vad du än gör så kommer det vara rätt..

2008-09-02 @ 21:29:16
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0