Blåbärsplockning.


Måste börja detta inlägg med att säga att det förra inlägget var det inte jag som skrev. Var Minna själv som skrivit det, så nu vet ni det alla ;P

Idag har jag och Linnea trotsat regnet och begett oss ut till skogen med full mundering för att plocka blåbär som vi nu planerat sen förra veckan. Måste ha sett roliga ut där vi stod i våra för stora stövlar, jackorna blöta, huvan över huvudet samt plast handskar för att slippa bli blå om händerna. Blev hela 1,2 liter blåbär så nu väntar jag på att hon ska baka en blåbärspaj så jag får smaka ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi är som två stycken riktiga pensionärer - vi plockar blåbär och handlar på DOMUS ;)

2008-08-19 @ 19:19:33
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0