Studera vidare.

På senaste tiden har jag kännt mig sugen på att börja plugga vidare. Tidigare var jag så less på plugga och allt som har med det att göra men nu känner jag att jag skulle vilja utbilda mig vidare. Har dock inte riktigt vetat vad men något inom vården iaf. Har tittat runt och hittat en utbildning som låter intressant och som jag skulle kunna tänka mig läsa. Den är dock på distans och har programort i skellefteå. Visst det skulle nog vara ganska skönt att kunna plugga hemma och kanske jobba på sidan om och tjäna pengar samtidigt. Och nog är skellefteå långt men det går om man bara träffas då och då. Men att läsa på distans kräver stort eget ansvar och jag är lite orolig över att jag bara skulle slarva och skjuta upp allt till sista minuten. Sen är det själva studentlivet som jag skulle vilja testa på. Men jag får fundera ett tag till, har en vecka på mig tills sista anmälningsdag. Om man söker nu eller nästa år, vem vet? Inte jag iaf. Jag som har sån stor beslutångest med allt jag gör, haha.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: sanna

sök till umeå:)

2008-04-08 @ 10:26:05
Postat av: Emelie

Jag tycker du ska söka, känner du att du vill läsa så gör det! :) Allting finns ju kvar om du skulle ångra dig :)

2008-04-08 @ 22:16:04
Postat av: Nathalie

Jo jag förstår om det känns skönt för du har ju haft gipset nån vecka nu. Jo jag trivs jättebra i Älvsbyn faktiskt :D Jobbar som telefonförsäljare sedan snart ett halvår tillbaka, det är väl inte drömjobbet direkt men ett helt okej första jobb :) Läste att du funderar på att läsa vidare, och jag tror faktiskt att det kan vara värt det så länge du känner dig sugen på det ! Förstår om du är förvirrad för det är jag med, och säkert många andra meee ;)

2008-04-08 @ 22:45:40
URL: http://natlii.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ja, köra på "stckars lilla mig" som du ;-)

2008-04-10 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0