Sova snart.

Alltid hamnar man här fast man tänkt gå och sova, det är ju konstigt... Man är väl en nörd, haha.
Är trött ikväll på grund av att det varit full fart hela dagen med möte med chefen, städning, arbetsförmedlingen, försäkringskassan samt en kvällspromenad med Linnea, Frida och Kristina. Var skönt med en promenad så man får röra på sig lite. Har nu också köpt mig ett tre månaders kort på Nova så nu ska jag dra igång träningen bättre.
Nu ska jag sova och hoppas att jag får nå jobb imorgon. Blir nöjd om jag så bara får jobba en dag denna vecka, vill nu bara göra nått vettigt av dagarna och tjäna lite pengar!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha jag veet, hittade jättegamla bilder igår, ska skicka åt dej sen på msn ;D

2008-04-22 @ 08:07:22
Postat av: Minna

ja visst e han het ;P ååh vad glad jag blir! ring mig! (har slut pengs)

2008-04-23 @ 11:43:49
Postat av: Minna

Haha, flåt, men jag tycker du e söt där, och de bilderna speglar din riktiga sida! ;D

2008-04-23 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0