Luleå..

Hade inge jobb idag så då passade jag och Linnea på att fara till Luleå. Hade planerat att inte köpa nånting för att spara pengar till Göteborg men kom hem med 3 tröjor. Kan ju då trösta mig med att alla dom tröjorna kostade under 150 kr så dom var ju inte så farligt dyra. Men nu resten av veckan ska jag iaf jobba in alla pengar jag slösat, har fått jobb varje dag fram tills på Måndag.

Ska kort summera Lördags kvällen som var väldigt trevlig. Blev förfest på Djuptjärn där man fick träffa den söta Dixie. Spelade Guitar Hero som var roligt i början när jag "vann", drack goda drinkar som jag och Frida blandade. På hotellet dansade vi och sjung och kvällen avslutades på Frasses. Lägger upp lite bilder som jag knäppte. Dock är det mest bilder på mig och Frida, haha.

     
     


Kommentarer
Postat av: Minna

vad snygga ni är! speciellt poserna ;) ses snart gumsi!! kok ihåg att packa massa sommarkläder :) tunikor o sånt..pöss

2008-04-29 @ 09:57:19
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Frida

Hahaha, vilka härliga poser vi gör ;-)

2008-04-30 @ 03:23:44
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0