Fotboll i vårvädret.

Fint väder är det här hemma idag och vad passar inte bättre att göra då än att fara och se på fotboll med Linnea och Frida. Kändes nästan som sommar då vi var och såg fotboll. Folk som stod brevid oss kanske tyckte att vi gjorde allt annat än att se fotboll men nog hoppades vi att Sangis skulle slå lilla Assi. Linnea hann ju till och med dra en kommentar som inte var så omtyckt av alla och nu kanske hon är portad från billerud arena, haha. Före matchen laddade vi upp med en kycklingsallad på before och Frida bjöd oss på varsin kladdkaka.
Ikväll ska jag umgås med Frida och Emelie och det blir nog mest troligen lite party... Bra dag! :)

Nu har jag också bestämt mig för att göra hårförlägning. Hoppas bara jag får tid innan jag åker till Minna!.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi lär bli deras trognaste supportrar ;)

2008-04-27 @ 09:38:07
URL: http://linko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0