Uppdatering.

Fått höra av en viss Örebro bo att jag måste uppdatera bloggen oftare.
Händer inte så mkt just nu.Helgen har varit lugn för det mesta.
I Fredags så var jag en sväng till Lisa och hälsade på och skvallrade lite. Vi har planerat att vi ska ha en Super Nintendo kväll där vi ska spela massa tv spel som man alltid gjorde när man var mindre. Sen senare under kvällen fick jag besök av Linnea och Toni som hade med sig en present från Kreta. Det var snällt. Jag och Linnea hade ju inte kunnat pratat med varandra på en hel vecka så vi hade mycket att prata om så våra munnar gick i ett.
Lördags kvällen spenderade jag med mina vänner på Before där vi satt och surrade hela kvällen.
Och igår Söndag så var jag i Sangis och kollade på fotbolls match med Linnea och Kristina. Fast vi satt mest och jyrade i Linneas bil istället för att titta på matchen, haha. 
Så nu har jag uppdaterat så du har något att läsa där nere! :)

Nu ser jag framemot Lördag då vi ska ha ett slags träningsläger med innebandyn Lördag till Söndag.
Träning hela Lördags förmiddan sen övernattning på Frevis.

Annars så försöker jag övertala mamma och pappa att köpa hund men det går inte så bra. Är jätte sugen själv på att skaffa hund men man måste ha tid för det och tid har jag väldigt dåligt om, haha. Så nu försöker jag desperat att få mamma och pappa att skaffa hund men jag ger nog upp snart. Vet precis vad för hund jag vill ha också. En boxer, såg dom på Mannen som kan tala med hundar och efter det är jag helt förtjust i dom.

image76


Kommentarer
Postat av: Ida Bergeskans

En heeel helg ska du få tillbringa med mig ! Nog förstår jag att du längtar bejb ;D WTF, sviker du golden?!

2007-09-04 @ 23:49:25
URL: http://idabergeskans.blogg.se
Postat av: Ida Bergeskans

En heeel helg ska du få tillbringa med mig ! Nog förstår jag att du längtar bejb ;D WTF, sviker du golden?!

2007-09-04 @ 23:49:37
URL: http://idabergeskans.blogg.se
Postat av: Ida Bergeskans

En heeel helg ska du få tillbringa med mig ! Nog förstår jag att du längtar bejb ;D WTF, sviker du golden?!

2007-09-04 @ 23:49:52
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0