Uppdate.

Lördagens fest hos Emelie var rolig och jag vet inte vad som var roligast, min och Fridas egna version av Britneys gimmie more, vårat röstbrevlåda inlägg till Minna eller allt annat som försegick runt omkring, haha. Tycker bara synd om lilla Frida som började må dåligt och fick fara hem. Hotellet var skoj och jag och Emelie fick leka fredsmäklare. Det var bara musiken som var ett stort minus! Får ju hoppas att dom spelar bättre musik nu på Lördag då vi ska ut och fira Frida. Men före det så har vi seriepremiär mot Argentum och då ska vi vinna!

Igår var jag och Linnea riktiga hurtbullar och var ute på en långpromenad med Doris. Skulle träna Doris men det var nog mer jag som fick mig en träning, haha.
Senare under kvällen såg vi Idol hos mig och jag är glad över att Per åkte ut. Nu väntar jag bara på att Knut och Sam åker också.

"Do you know why I'm so hot?
That's because my Moma made me!"  hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0