Onyttig värre.

Jag har sagt till mig själv att jag ska börja tänka på vad jag äter men i Fredags föll jag för "grupptrycket" och det  var nog den onyttigaste dagen jag haft på länge. Var i Luleå med Linnea, Frida och Emelie och under den dagen hann vi äta lunch på Banthai, milkshake, kladdkaka & Brownie, köpte hem Ben & Jerry glass, och sen avslutade vi kvällen med middag på Frasses. Hade lite dåligt samvete efter en sån dag men tur som var så hade vi vårat träningsläger med innebandyn igår så fick väl springa av mig lite kalorier hoppas jag. Hade träningsmatch mot Boden igår, första matchen för säsongen. Gick rätt bra tycker jag och det slutade lite orättvist med 5-5. Sen sov vi över i Frevis, inte dom fräschaste stugorna med döda råttor på sängarna men trevligt hade vi. 

Shopping trippen till Luleå var också trevlig, hittade dock inte så mkt men blev nöjd med dom 2 tröjorna jag fick med mig hem. Vi hade planerat dagen innan att vi skulle vara där från morgon till kväll så vi begav oss dit kl 9 på morgonen och vi hade tryckt i mer pengar i automaten till bilen men Emelie tyckte det var nog till halv 6, haha.

Nu har jag massa tvätt som måste tvättas rent till på Fredag då vi åker på Dm till Piteå, ska bli så skoj :) 
 
Det var allt.

Kommentarer
Postat av: M

what, döda råttor!?! iiuuooo.. ja, jag vill hem..bläää..

2007-09-10 @ 12:32:15
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, ja vi hade nog varit där heela natten om jag inte stoppat er :P Men det var verkligen kul! :) Snart är det Fredag btw, DM !:)

2007-09-11 @ 17:45:36
Postat av: Ida Bergeskans

Och vad kostade dem 2 tröjorna om jag får fråga?! ;) 99:- och rea halva priser eller, SNÅL-JÄVEL ;D "VI SKA PÅ DM OCH STÅ PÅ PALLEN, DET HÄR BLIR ÅRHUNDRADETS PARTAJ"

2007-09-11 @ 19:21:19
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0